poniedziałek, 6 sierpnia 2012

Czas na start !

W końcu ! :)))
Śmiać mi się chce z samej siebie i swojej naiwności :))) Wydawało mi się , że wystarczy miesiąc by wszystko skonfigurować , poustawiać a wyszło jak wyszło ...czyli dłuuuuugo .
Nie jest do końca tak jak sobie wymarzyłam , kilka rzeczy mi się niezbyt podoba , mam nadzieję , że za jakiś czas uda mi się je zmienić , na razie ograniczają mnie finanse.

Mam nadzieję , że się Wam choć troszkę spodoba :) Proszę też Was kochane babeczki o opinie , piszcie co Was drażni , co się nie podoba , co byście zmieniły, gdzie walnęłam jakiegoś bykola ...sklepik powstał z myślą o Was ,  kobietach , którym zależy na stworzeniu przytulnego , ciepłego miejsca do życia dla siebie i swojej rodziny , chcę byście dobrze się czuły w moich skromnych progach , więc każda konstruktywna krytyka będzie mile widziana :)



Trzęsę się jak osika , mam tremę jak diabli a napięcie spowodowane pracą nad sklepem czuję każdym mięśniem ;)  a pomyślałby , że "lekka" praca przy komputerze może tak dać w kość ;) Wskakuję na rower , zrobię kilka kółek po lesie , wezmę kilka głębokich wdechów , a w drodze powrotnej złapię w sklepie zimnego Redsa na odprężenie ;))))

Ale najpierw  najważniejsze :
Ogromne, przeogromniaste Dzięki !!!!!!!!!!!
Dziękuję Wam kochane za to , że czekałyście ale przede wszystkim za ogromne wsparcie i morze ciepłych słów jakie od Was dostałam !
Wierzcie mi , że miałam kilka momentów zwątpienia i załamki z rykami i łzami włącznie ...a  Wasze komentarze stawiały mnie do pionu i dawały kopa do działania :)
Jeszcze raz dziękuję najserdeczniej na świecie :-* i zapraszam do sklepiku :)



 P.S
Przepraszam  , że ostatnio nie komentowałam na Waszych blogach . Dałam sobie szlaban na blogi , żeby w końcu skończyć sklepik .Oczywiście szlaban notorycznie łamałam podglądając Wasze blogi ale nie komentowałam . Sklepik gotowy = koniec szlabanu :D w nagrodę zrobię sobie dziś wieczór blogowy :)

Nawiasem mówiąc to już nałóg , zamiast jak normalny , dorosły człowiek zaczynać dzień od kawy przy porannych wiadomościach , ja zaczynam od kawy przy blogach :))))

Buziaki








41 komentarzy:

  1. Po cichu Ci powiem, że ja też dzień od kawy przy kompie zaczynam ;-)

    Gratuluję sklepu, już bym parę rzeczy u siebie widziała.
    Życzę wielu klientów!!!!!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uffff ulżyło mi ...nie tylko ja taka "zboczona " jestem i zaczynam dzień od przeglądu blogów ;)

      Kochana ,strasznie się cieszę , że coś wpadło Ci w oko :)będę przeszczęśliwa widząc moje "wykopki" W Twoim domu lub pracowni :) A po cichu Ci powiem , że ja w Twojej przecudnej pracowni mogłabym zamieszkać ;)
      Buziaki

      Usuń
  2. Gratuluję! I ściskam mocno bo pięknie wyszło!
    P.S. Wiesz czego pożądam z Twego sklepu? Poziomicy!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Księżniczko , a czy Ty wiesz ile ja dumałam nad tą poziomicą ? Od razu wpadła mi w oko , ale potem zaczęłam się zastanawiać czy ktoś to kupi ...w końcu doszłam do wniosku , że pierwsza myśl się liczy ;) ja bym kupiła :))) pomyślałam też o wszystkich naszych blogowych "dłubaczkach" : o Tobie , Ushii , Icie , Asi i wielu innych ...
      Nawet nie wiesz jak się cieszę , że właśnie poziomica wpadła
      Ci w oko :)
      Ściskam mocno

      Usuń
  3. Sklepik cudowny, a rzeczy w nim jeszcze bardziej. Poranek z kawą przy blogu, hmm nie wiedzę w tym nic złego, wręcz przeciwnie:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi , że Ci się podoba :)
      Poranki z kawą przy blogach są cudowne , to moja , tylko moja chwila , czas na dobudzenie się i miłe rozpoczęcie dnia :)
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  4. Serdeczne gratulacje!Sklepik już dodany do ulubionych stronek.
    Już wypatrzyłam kilka rzeczy dla siebie nożyczki,pastelowe puszki,kuchenną wagę...ale póki co nie mam swoich 4 katów więc nr1 nożyczki:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natalio dziękuję :)
      Nożyczki są naprawdę fajne i przyznam , że pozytywnie mnie zaskoczyły ...spodziewałam się , że będą bardziej elementem ozdobnym a okazało się , że są ostre jak diabli :D
      Życzę jak najszybszej realizacji Twoich marzeń i doczekania się własnych 4 kątów :)
      Ściskam

      Usuń
  5. Gratuluję Ci serdecznie Kochana, z całego serca gratuluję. Ja dopiero pod koniec roku otrzymam odpowiedź w sprawie sklepu- bo pragnę z całych sił mieć swój:)) Wiem doskonale ile pracy Cię to kosztowało, jak wiele jest wciąż do zrobienia.
    Ściskam kciuki z całych sił na powodzenie :))
    Całusy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję za miłe słowa :) I masz rację , to dopiero początek i jest jeszcze dużo do zrobienia , wielu rzeczy jeszcze muszę się nauczyć . Pracy faktycznie jest sporo , choć może nie byłoby tak źle gdyby nie fakt , że zaczynam w okresie , w którym mój Książę przechodzi bunt dwulatka ;)))
      Tobie życze by wszystko poszło po Twojej myśli i spełniło się twe marzenie o sklepie :)
      Buziaki

      Usuń
  6. Sklep bardzo fajny! Na razie jestem pod wrażeniem asortymentu, więc błędów nie widzę =) Mam nadzieję, że w najbliższym czasie będę mogła się skusić na zakupy =)

    życzę mnóstwa klientów!

    pozdrawiam
    Karola

    ps. Zajrzałam tutaj dopiero wczoraj (dopiero zaczynam swoją przygodę z blogowaniem), a tu już taka sklepikowa niespodzianka!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karola , dziękuję za miłe słowa :)
      Z błędami niestety mam tak , że własne zaczynam dostrzegać dopiero po jakimś czasie :))) i dlatego liczę na Was ;)
      Ściskam mocno

      Usuń
  7. Gratuluję, sklepik jest piękny, mnie spodobał się chlebak, marzy mi się taki, ale ostatnio dostaliśmy jeden pod choinkę i teraz długo sobie nie pozwolę na kolejny ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu , mam nadzieję , że sklep będzie działał na tyle długo , że zdążysz kupić swój wymarzony chlebak ;)
      W sklepiku jest dużo drobiazgów , więc może na coś się skusisz ;) np . na torebkę dla swej Księżniczki ;)
      Buziaki

      Usuń
    2. Zosia uwielbia torebki, ma ich już chyba z pięć. Pomyślę, tylko musiałabym ukryć ten fakt przed moim M ;)

      Usuń
    3. Echh faceci ..oni nic nie rozumieją ...kobieta , nawet ta malutka musi , po prostu musi mieć cały zestaw torebek , inną na każdy dzień tygodnia ;)))
      Tak na serio...torebki są i będą więc bez pospiechu.


      Buziaki i uściski dla Twojej Śliczności :)

      Usuń
  8. Czy Twó sklep ma także siedzibę? Czy iest(zepsuła mi się klawiatura i nie działa pierwsza litera wyrazu "iest") tylko internetowy? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myszelko spoko ;) znam te złośliwe klawiatury ;)))
      Sklep jest tylko internetowy , choć przyznam po cichutku , że marzy mi się również stacjonarny , ale cóż ..nie od razu Rzym zbudowano :)))
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  9. warto było poczekać!!!
    bardzo mi się podoba sklepik, także dodałam do ulubionych i na pewno wpadnę na zakupy po wakacjach..
    moim faworytem jest pojemnik na kompostownik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurczę ale miło :) Dziękuję :) Wiaderko na kompost rzeczywiście jest świetne , żałuję jedynie , że ich więcej nie zamówiłam , ale naprawię ten błąd przy następnej dostawie ;)
      Ściskam mocno

      Usuń
  10. Gratuluję sklepiku!!!! Cieszę się bardzo i życzę powodzenia, oby przez internetowe drzwi do twojego sklepiku "waliły tłumy"!!! Pozdrawiam i lecę oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dasiu kochana , dziękuję za tak fajne życzenia :)Leć , leć i w razie "W" daj znać na blogu co spaprałam ;)
      Buziaki

      Usuń
  11. Kochana serdecznie gratuluje ukończenia :) ja jeszcze ciągle smarkam się z moim naklejkowym sklepem. A tak z ciekawości kto ci wdrażał sklep. Tak ktoś kto się na tym zna czy jakaś firma? Czy kupiłaś licencję gotowego sklepu (do konfiguracji po siebie) czy system był robiony specjalnie dla Ciebie. Lub z gotowego darmowego szablonu np. Joomli.

    OdpowiedzUsuń
  12. Beniu, no to klamka zapadła :)
    powodzenia i rzeszy klientów życzę :)
    uwag nie mam bo sklepik mi się bardzo podoba :)
    uściski kochana wysyłam i podziwiam za odwagę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem tak sobie myślę , że moja osobista odwaga = głupocie i naiwności po prostu ;)pożyjemy zobaczymy ;)
      Kochana dziękuję za banerek xxxxxxxxxxxxx

      Usuń
  13. Benia gratulacje. Jak byś miała kiedyś okna i drzwi to niech walą ile wlezie ;) ale póki co to życzę Tobie od groma zamówień i maili od klientów. buziole i czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziękuję żeby by nie zapeszyć ;)
      Buziaki i dzięki za pomoc xxxxxxxxxxxxxxxxx

      Usuń
  14. Beniu!!!! gratuluję z całego serca!!! sklepik jest super!ma taki fajny klimat!!bardzo, bardzo mi się podoba!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu , jak miło , że Ci się podoba :) Jutro skrobnę do ciebie maila z obiecanymi zdjęciami , przepraszam , że się przeciągnęło .
      Buziaki

      Usuń
  15. Super! Ogromne gratulacje i wybieram się na window browsing ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam , zapraszam , mam nadzieję , że wrażenia będa pozytywne :)
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  16. Z przyjemnością odwiedzę sklep ;) Pozdrawiam, www.monika-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej Beniu! ekologiczna torba w jelonki jest suuuper!!!!! dotarła ekspresowo i jest czadowa. Dziekuje bardzo w imieniu Julka:)! Pozdrawiam Justyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ ja lubię komentarze od zadowolonych klientek :D aż mi się mordka cieszy :)))
      Dziękuję kochana i mam nadzieję , że Julek będzie zadowolony z nowego nabytku :)
      Buziaki

      Usuń
  18. super, gratuluję rozruchu!
    I twardo trzymam kciuki za twój sukces :)
    Co do uwag technicznych - bardzo lubię jako klient, jak można obejrzeć powiększone zdjęcie, bez wchodzenia na stronę produktu... Ale generalnie to nie ma do czego się przyczepić, bardzo ładnie wyszło, więc nie masz co tu nam narzekać :))

    A co do dorosłości i normalności to nic mi nie wiadomo o konieczności przeglądania porannych wiadomości, ja też tego nigdy nie robię :) Wole ładne zdjęcia na blogach od informacji o kolejnych problemach i tragediach...

    OdpowiedzUsuń
  19. ulala juz zabieram się za przeglądanie strony.
    gratuluję otwarcia!

    będę częstym gościem :)

    OdpowiedzUsuń
  20. witaj! byłam u Ciebiena blogu już jakoś bardzo dawno - poznałam tą ukochaną przeze mnie kołyskę :) a tu proszę - sklep się otworzył:) lece przejrzeć co dobrego serwujesz. Pozdrawiam serdecznie

    Karola

    OdpowiedzUsuń
  21. Trafiłam na Twój blog całkiem przypadkiem. Od Twojego komentarza o Ochli u kogoś na blogu ;-))
    Pięknie tu u Ciebie! A sklep jest cudowny! Wiele czarownych przedmiotów!
    Ja też zaczynam dzień od kawy i blogów. Dobrze, że pracodawca nie widzi, bo to w pracy ;-)))))))

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudny sklep!!! Lecę oglądać dalej!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze :)