piątek, 6 lipca 2012

Retro groszki , truskawki i promocja

Kochane moje , powoli , powolutku zbliżam się do otwarcia sklepiku , skromnego , małego ale mojego własnego ;)  Zaczęłam o tym myśleć jakieś ...5 lat temu :))) ale wciąż coś stawało na przeszkodzie .Wiele wydarzyło się  w moim życiu przez ten czas i nie były to miłe wydarzenia .Poza pojawieniem się w moim życiu iskierki imieniem Adaś :)
 A Wy dzielnie mnie wspierałyście i pocieszałyście , otrzymałam od Was tyle miłych , ciepłych słów , dodawałyście mi otuchy i wiary , że "nie ma tego złego , co by na dobre nie wyszło" , że chyba nigdy się Wam za to nie odwdzięczę . Dziękuję Kobitki przez wielkie K , kochane jesteście :-*

Jak wspomniałam sklepik będzie malusi , ale przecież od czegoś trzeba zacząć :) choć przyznaję , że cykora mam okropnego ...czy się uda , czy Wam się spodoba ...zaczynam mieć nie motyle a mrówki w brzuchu ;))) takie łaskocząco -gryzące uczucie ...z jednej strony obawa z drugiej wielka ekscytacja :)))

Towar już w drodze , będzie we wtorek / środę . Strona sklepu jeszcze nie do końca gotowa , paskudne choróbsko , które dopadło Adasia i mnie spowodowało małe opóźnienie , ale nie mogę się powstrzymać , żeby nie przedstawić Wam małej zajawki ze sklepu Vintage Company (www.vintagecompany.pl) i choć troszkę podziękować Wam za to , że byłyście i jesteście :)

Specjalnie dla Was kochane bloggerki mała przedsprzedaż .

Przedstawiam Wam torby , w których ja zakochałam się bez pamięci :) Torby na zakupy :
czerwone w cudnym wzorze w retro groszki  oraz   błękitne truskawkowe :)


 Oraz torby mniejsze , idealne dla dzieci ...mogą zapakować w nie ulubione misie , lalki czy samochody i zabrać do przedszkola ,  babci, na plac zabaw  :) Wzór "Jelonki " zachwycił mnie szczególnie , Adaś na pewno dostanie jeden egzemplarz :)
A wiecie co jest najfajniejsze ?  To , że te cudne torby zostały wyprodukowane ze zużytych , plastikowych butelek !  To się zwie recycling w dobrym stylu , prawda ?



Jeśli torby Wam się spodobały , możecie je rezerwować już dziś , drogą mailową i załapać się na cenę promocyjną .
Napiszcie, który wzór Was interesuje oraz  liczbę sztuk . We wtorek lub środę otrzymacie maila z potwierdzeniem złożenia zamówienia oraz danymi do przelewu .

Torby na zakupy ...cena promocyjna ...16 zł.
Wzór :
-zakupowa ,czerwona w groszki (wyprzedane)
-zakupowa , błękitna w truskawki ( wyprzedane )
 wymiary : długość 35 cm, szerokość 20 cm , wysokość 40  cm 



 

Torby małe (dziecięce) ...cena promocyjna ....13 zł.
Wzór:
- mała , czerwona w groszki (wyprzedane)
-mała, błękitna w truskawki (wyprzedane)
-mała , "Jelonki"  (wyprzedane )
wymiary : długość 23 cm , wysokość 20 cm , szerokość 12 cm



 

Koszt wysyłki ( bez względu na ilość zakupionych toreb):
- list polecony priorytetowy 5,50 zł
-list polecony ekonomiczny 4,50 zł

Płatność :
Płacicie dopiero w momencie otrzymania informacji , że towar jest już u mnie  :) W tym samym mailu wyślę Wam numer konta Vintage Company , na który należy przelać kwotę zakupu + koszt wysyłki.

Wysyłka:
W ciągu 24 godz. od zaksięgowania płatności na moim koncie .

Oczywiście otrzymacie rachunek .

Życzę Wam słonecznego ale  niezbyt dusznego weekendu:)
I dziękuję , że jesteście ...i że jesteście takie Super Babeczki :)))
Buziaki xxx

41 komentarzy:

  1. Beniu, tak się cieszę, że wystartowałaś i wierzę z całego serca i kciuki trzymam by się udało i uda się!! :D
    torby cudne i gdyby nie fakt, że mam ich już całe mnóstwo to rzuciłabym się na tą truskawkową mniamniuśną ;)
    uściski i zdrówka rzyczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ikus dziękuję :-* Muszę się przyznać , że sama sobie jedną torbę wezmę , tylko nie mogę się zdecydować czy groszki czy truskawy ;)))
      Buziaki

      Usuń
  2. Uwielbiam groszki:) Również trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana! Spełniaj swoje marzenia, bo o to chodzi:-) już się nie mogę doczekać Twojego sklepiku! ojej, mam już taką torbę w groszki czerwoną, a szkoda, bo też jak Ika bym się rzuciła:-) odpiszę dziś na maila:-) buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Olu , trzeba spełniać marzenia , a przynajmniej próbować :) w sklepiku będą nie tylko torby ;) może znajdziesz tam coś fajnego czego jeszcze nie masz :)
      A ja napiszę u Ciebie ...widziałam , że ciekawe rzeczy się u Ciebie działy :)
      Buziaki

      Usuń
  4. Cudowna wiadomość!Z chęcią będę zaglądać do Twojego sklepiku :)
    Torby są przeurocze i chyba nie potrafię się oprzeć tej w Jelonki!Proszę zarezerwować dla mnie,ekhm dla mojej Lenki jedną ;)

    Pozdrawiam i zdrówka życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paula , ależ z przyjemnością zarezerwuję torbę dla Twojego dziecięcia :) Jelonki to również mój faworyt :)
      A zdrówko się przyda i to bardzo , więc dziękuję serdecznie .
      Buziaki

      Usuń
  5. o rany te torby są przeboskie! taka w jelonki i ta w groszki szczególnie :)
    gratuluję decyzji - i trzymam kciuki za Twój sukces!! alez mnie ciekawi co tam będzie u ciebie można kupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ushii dziękuję :) W sklepiku będzie trochę emaliowo , retro , przydasiowo ...ecru , czerwień i pastele.Mam nadzieję , że coś Ci wpadnie w oko , choć Twoja kuchnia jest tak solidnie wyposażona w piękne rzeczy ... Przyznam , że gdy zobaczyłam jedną rzecz do sklepiku od razu przyszłaś mi na myśl :) Ty i jeszcze kilka bloggerek - czarodziejek lubiących prace z meblami itp. Niebieska poziomica w angielskie róże :)))
      ściskam

      Usuń
  6. Śliczne torby .Zamawiam czerwoną w groszki na zakupy i błękitną w truskawki na zakupy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haniu dziękuję za odwiedziny i rezerwację :) Torby zaklepane ;)
      Ściskam mocno

      Usuń
  7. Rzeczywiście śliczne te torebki.

    OdpowiedzUsuń
  8. jak się jeszcze załapię na dziecięcą w jelonki to bardzo bym prosiła o rezerwację :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Załapiesz się :) Jelonek raz dla Vivy zapisany :)
      Pozdrawiam cieplutko i dziękuję

      Usuń
    2. :-D
      no to doczekać się nie mogę :-)

      Usuń
  9. Śliczne torby. Ta w jelonki przecudna. Mam nadzieję, że jak wróćę z wakacji to sklep będzie działał pełną parą i kupię u Ciebie coś ładnego :-) Powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja mam nadzieję , że coś dla siebie znajdziesz w moim skromnym sklepiku :) i udanych wakacji życzę :)
      Pozdrawiam cieplutko
      P.S.
      Zerknęłam na Twój blog , fajnie u Ciebie:)

      Usuń
  10. Gratuluję decyzji!! Stronkę sklepiku zapiszę i bedę zaglądac!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aguś :) Będzie mi bardzo miło gościć Cię w sklepiku:)

      Usuń
  11. witam, czy jelonkowa torba jeszcze jedna sie znajdzie?
    pozdrawiam
    joanna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Joanno :) Tak , torba Jelonek jest jeszcze dostępna :) Jeśli nie posiadasz bloga , proszę o wysłanie emaila z prośbą o rezerwację torby na adres thevintagecompanypl@gmail.com lub umieszczenie w komentarzy swojego adresu email .
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  12. Torba w jelonki to mój faworyt! Szkoda, że na razie nie mogę pozwolić sobie na zakupy ;(
    Bardzo jestem ciekawa Twojego sklepiku, powodzenia!Fajnie że spełniają się Twoje marzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana , dziękuję za miłe słowa :) A torby będą dostępne w sklepiku , więc nic straconego ;)
      Ściskam mocno i całusy dla Księżniczki xxx

      Usuń
  13. To ja poproszę truskawkową na zakupy:) Cudna jest:)
    pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A proszę bardzo Aguś :) cieszę się , że się podoba :)
      Buziaki

      Usuń
  14. Do sklepiku będę chętnie zaglądać , fajnych rzeczy nigdy dość!!!
    Pomysł z torbami też bardzo trafiony!!!
    Trzymam kciuki za powodzenie sklepiku!!!

    Patti

    OdpowiedzUsuń
  15. Patti święta racja ...śliczności nigdy dość ;)
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. niezła zapowiedź sklepiku...
    torby świetne, zwłaszcza ta leśna !
    będę zaglądać częściej

    OdpowiedzUsuń
  17. niezła zapowiedź sklepiku...
    torby świetne, zwłaszcza ta leśna !
    będę zaglądać częściej

    OdpowiedzUsuń
  18. oj oj ja tez prośże o rezerwacie z jelonkiem ;) ;) gratuluje i trzymam kciuki właśnie za marzenia buziol

    OdpowiedzUsuń
  19. Zarezerwowana :) i dziękuję za kciuki ..przydadzą się :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  20. Jesli jeszcze mozna to i ja rezerwuje!:) dla mnie ta sliczna z jelonkami:))) zycze powodzenia! i trzymam kciuki!:) pozdrawiam Justyna. justaluk@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Justyno :) Niestety torby z jelonkami w promocyjnej cenie są już wszystkie zarezerwowane :( jeśli ktoś się rozmyśli wyślę do Ciebie maila. Torby w troszkę wyższej cenie będą dostępne w sklepiku , którego otwarcie planuję za ok. tydzień , więc zapraszam serdecznie :)
      Dziękuję za miłe słowa
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  21. Bardzo ładne :)) Trzymam kciuki za Twój sklepik, mam nadzieję że bedziesz miała duzo klientów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Wiolu :) Moja siostra nosi to samo imię co Ty :)
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  22. Jakie piękne :) Gratuluję i też NIECIERPLIWIE czekam na otwarcie sklepiku, bo uwielbiam takie piękne przedmioty. BARDZO chętnie kupiłabym tę torbę zakupową z truskawkami, ale czy jest jeszcze dostępna?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Maciejko :) Tak , torba jeszcze jedna jest :) Po południu wyślę maila z danymi do zaplaty.
      Pozdrawiam cieplutko i dziękuję za odwiedziny :)

      Usuń
  23. Witam, czy załapię się jeszcze na torebkę w truskawki dla mojej dziewczynki? :) Trafiłam tu przypadkiem, ale tak mi się spodobało, że teraz sama czekam z niecierpliwością na otwarcie sklepu :) Powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Witaj Moniko :)
    Jeszcze się załapiesz :) Poproszę tylko o maila na adres thevintagecompanypl@gmail.com , wtedy wyślę dane do przelewu :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze :)